A fejlődés és fejlesztések fontosságáról kérdeztük Király Gabriellát, a BUM bevásárlóutca menedzserét, hogy az ő szervezetüknél, hogyan jelenik meg ez a mindennapokban.
Ön szerint miért fontos a fejlődés képessége?
A folyamatos fejlődés elengedhetetlen mind az egyén mind pedig a cég szintjén. Fontos, hogy folyamatosan meg tudjunk újulni és ezáltal a változásokra megfelelően tudjunk reagálni. Semmi sem állandó a világunkban, ezért nélkülözhetetlen, hogy felkészüljünk a váratlan helyzetekre. Ennek a legjobb alapja, ha folyamatosan fejlesztjük magunkat és fejlesztjük a cégünket. A Bevásárlóutca Menedzsment is egy ilyen szervezet, amely amellett, hogy követi a környezet változásait, illetve odafigyel a vele kapcsolatban állók visszajelzéseire, igényeire, folyamatosan keresi az innovatív megoldásokat és a megújulási lehetőséget. Ez nem csak a cég részéről van így, hanem annak munkavállalói, megbízottjai szintén folyamatosan fejlesztik magukat és részt vesznek olyan képzéseken, eseményeken, ahol meglévő tudásukat tudják gyarapítani.
Ezért vettek részt az idei Digital Marketing Forumon?
Pontosan. Az év digitális marketing eseményén több mint 1800-an voltak jelen. A Digital Forum alapvető küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és az üzleti növekedésének támogatása. Az esemény témái között kiemelt helyet kaptak a mesterséges intelligencia napi tevékenységekbe történő implementálásának széleskörű lehetőségei is. Volt szó, adat vezérelt marketingről, különböző webanalitikákról, illetve mérésekről, az e-mailek automatizálásáról, vagy éppen gyorsabb videó gyártásról, speciális applikációk használatáról, fenntarthatóságról, a marketing és a mesterséges intelligencia kapcsolatáról, podcast-okról, webinárokról, smart city stratégiáról, városmarketingről, város menedzsmentről és sok minden másról, ami a digitális marketing világába tartozik.
Önök használnak mesterséges intelligenciát?
Igen. A cég több tevékenységéhez is igénybe vesszük az AI adta lehetőségeket és folyamatosan keressük azokat az információkat, amivel a cégünk működését hatékonyabbá és jobbá tudjuk tenni. A mesterséges intelligencia nem helyettünk dolgozik, hanem velünk együtt és könnyíti meg a mindennapokat, legyen az egy fordítási feladat, egy képszerkesztési feladat vagy bármilyen más tartalom előállítás. Illetve ezért is veszünk részt ilyen eseményeken, mint amilyen a Digital Marketing Forum volt, hogy ott is további inspirációkat nyerjünk.
Említette, hogy a munkatársak is képzik magukat. Ezt milyen formában teszik?
Ha van rá lehetőség, akkor egy-egy képzésen vesznek részt munkatársaink, azonban mindig keressük az ingyenes tudás bővítési módokat is. Egyik munkatársunk legutóbb kiemelkedő eredménnyel végzett el egy canva tanfolyamot, mellyel nagyban gyarapította a digitális megjelenések terén meglévő tudását. Másik munkatársunk pedig a social platformok területén vesz részt egy ingyenes képzésben, ahol nemcsak a rész területekről kap bővebb információt (így a különböző social felületeknek a használata, hirdetési lehetőségei, tartalom gyártási megoldásai), hanem átfogó stratégiai szemléletet is kap a digitális felületek használatáról. A megszerzett tudást, pedig nem csak a cég sikerének növelésére fordítjuk, hanem sokszor igyekszünk a kisvállalkozóknak is továbbadni.
Fontos, hogy naprakészek legyünk és soha nem szabad megelégedni az adott tudással, azt folyamatosan gyarapítani, ápolni kell.
Korábban megjelent cikkeink:
Az első cikket ITT olvashatja!
Második cikkünk ITT olvasható!
Harmadik cikk ITT látható!
Negyedik cikk ITT tekinthető meg!
Ötödik cikk ITT található!
Hatodik cikk ITT olvasható!
Hetedik cikk ITT tekinthető meg!
Nyolcadik cikk ITT olvasható!