Sorozatunk következő darabja a BUM által végzett sokrétű tevékenység egyik - a vállalkozók számára is hasznos - szolgáltatását mutatja be. Interjú alanyunk Kovács-Haraszti Ágnes, a BUM értékesítési menedzsere, kommunikáció-, médiatudomány szakon végzett bölcsész. Azonban nem egyszerűen „csak” értékesít, hanem sokkal többet tesz a vállalkozókért: minden tapasztalatával azon van, hogy a partnereink hasznos kommunikációs támogatást is kapjanak a BUM-tól.
Melyek azok a szolgáltatások, amelyekkel a BUM támogatja a vállalkozókat?
A legfontosabb missziónk a közösségépítés és az együttműködés elősegítése mellett, hogy megfogalmazzuk, miért jó ezekben a tematikus városrészekben élni, mitől különlegesek, és ennek része az is, hogy megmutassuk azokat, akik egy utca, városrész hangulatát meghatározzák. Ezek pedig a vállalkozók: a pék, az ékszerész, a galériatulajdonos, akik mindannyian egy-egy történetet képviselnek, amit mi szívesen elmesélünk – ez pedig a vállalkozóknak is nagy segítség, mert olyan kommunikációs támogatást nyújtunk nekik a marketingkommunikáció eszközeivel, ami manapság nagyon értékes. Tartalmakat gyártunk számukra, amit ők is szabadon felhasználhatnak, stábunkkal fotó- és videóanyagokat készítünk róluk, ezek interjú formájában megjelennek blogunkon, vagy videó formájában Youtube csatornánkon és facebook oldalunkon. Többféle online felületet is biztosítunk számukra, hogy megmutathassák magukat: üzletüket, programjaikat, híreiket, eseményeiket megjelenítjük és népszerűsítjük évi 100.000 egyedi látogatót fogadó weboldalunkon és több mint 50.000 követővel rendelkező Facebook oldalunkon, valamint Instagram és LinkedIn oldalainkon is. És ha a saját folyamataikban elakadnak, szívesen segítjük őket kommunikációs tanácsadással is.
Milyen egyéb eszközökkel teszik még láthatóvá ezeket a tematikus területeket?
Eddig több mint 1.5 milliós példányszámban jelent már meg az a turisták körében is népszerű és a város több pontján elérhető tematikus térképünk, amelyen a klasszikus turisztikai térkép előnyeit kihasználva tudjuk megjeleníteni az utcákat. A térkép 2024-ben új, zsebkönyv formátumban jelent meg egyelőre online formában, térkép melléklettel, ezzel növelve a terjedelmet, a kezelhetőséget és a hirdetői felületeket. Ezen kívül összegyűjtöttük a legfontosabb látnivalókat és érdekességeket is az adott utcák kapcsán, tippeket adva az időtöltéshez.
Vannak olyan szolgáltatások is, amelyek a lakosokat célozzák, akik megismernék ezeket a területeket?
Bizonyos rendezvényeinkkel, eseményeinkkel és kampányainkkal „bevisszük” az embereket az utcákba, a vállalkozásokhoz. Ilyenek a tematikus városi sétáink, amelyek a klasszikus történeti sétákhoz hasonlóan bemutatják egy terület történelmét, építészeti és kulturális örökségét, azonban a mi sétáink vállalkozás fókuszúak, vagyis bemutatjuk a helyszín tradicionális és innovatív vállalkozásait is. Októberben és novemberben az Őszi Tematikus Séták keretében lehet majd kéthetente két-két utcát megismerni. És ilyen, a bevonódást segítő eszköz legsikeresebb kommunikációs kampányunk, a SlowXmas eseménysorozat is, melyet az utcákkal közösen szervezünk és a marketing szakma eddig 4 gyémánt díjjal is elismert. Egy hónapon át várjuk különleges élményekkel az embereket a résztvevő utcákban, negyedekben és arra kérjük őket, hogy lassuljanak le velünk és töltődjünk fel közösen az adventi időszakban. A kampány sajtómegjelenései, reklámhordozói pedig minden egyes résztvevő vállalkozó számára népszerűsítő erejűek.
Vannak olyan események, ahol a vállalkozók egymással is találkozhatnak?
18 területi (utca/negyed) partnerünk van jelenleg és folyamatosan bővülünk. A fővárosban az ismertebb tematikus területek mellett sok új, akár csak területi alapon vagy közös tevékenységek mentén kialakuló vállalkozói közösség születik, mi felvesszük velük a kapcsolatot és segítjük őket. Minden területet gondozunk, élő kapcsolatunk van velük. Évente több alkalommal felmérjük az utcákat, figyeljük a folyamatokat, és igyekszünk összekapcsolni a különböző területek vállalkozóit, hálózatot építeni, egymást segítő közösséget létrehozni. Ehhez igyekszünk közös platformokat és eseményeket is biztosítani. Hangulatos vállalkozói reggeliket szervezünk, ahol egymással kapcsolatba léphetnek a vállalkozók, itt könnyebb a kapcsolódás, mint egy komor tárgyalóasztal mellett. Nem csak a közös gondolkodás, ötletek megosztása jellemző ezekre az eseményekre, de sok gyümölcsöző üzleti együttműködés született már a reggeliken.
Az első cikket ITT olvashatja!
Második cikkünk ITT olvasható!
További ajánlott cikkek
https://bevasarloutca.hu/csatlakozz-a-bum-hoz
https://bevasarloutca.hu/cikkek/hirek_buminfo/bum-uzleti-reggeli-oktoberben-a-margit-negyedben
https://bevasarloutca.hu/cikkek/hirek/ujabb-szakmai-elismeres-marketing-diamond-awards-2023