Oysho
Célcsoport szempontjából a fiatal 17-35 év közötti, városi, modern, kozmopolita beállítódású emberekre céloznak, olyanokra, akik adnak önmagukra, a legújabb trendeket követik, de ennek ellenére a kényelmet is szem előtt tartják.
Az Oysho az Inditex Csoport tagjaként 2001-ben jött létre azzal a céllal, hogy a Zara sikeres üzleti modelljét a női alsóruházat és a fehérneműk világában is alkalmazza. Mára már a márka 6 termékkategóriában van jelen: alsóruházat, hálóruha, otthoni ruha, sportruházat, kiegészítők és lábbelik. Célcsoport szempontjából a fiatal 17-35 év közötti, városi, modern, kozmopolita beállítódású emberekre céloznak, olyanokra, akik adnak önmagukra, a legújabb trendeket követik, de ennek ellenére a kényelmet is szem előtt tartják. Az Oysho 550 üzlettel van jelen a világ 40 országában.