Mutasd meg márkádat, egyediségedet a világnak! - Pályázat
Örömmel jelentjük be, hogy a budapesti Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) és a bécsi FashionTouri nemzetközi együttműködésre lépett! Célunk: budapesti divat-, design- és kiskereskedelmi üzleteknek lehetőséget adni arra, hogy nemzetközi láthatóságot szerezzenek – helyben maradva.

Manapság egyre inkább a személyre szabott vásárlási élményről és az egyedi pillanatokról szól minden, valamint arról, hogy inspirációt merítsünk a helyi divat- és designvilágból. Ezek a felfedezések és exkluzív szuvenírek teszik a városlátogatásokat felejthetetlenné – szerte a világon. Ezért jött létre Bécsben a FashionTouri platform 2021-ben (2023. óta nemzetközi applikáció formában is elérhető és a jelenlegi weboldal 2025-ben debütált), amely a fenntarthatóság, az egyenlőség, a tolerancia és a kölcsönös támogatás nagykövetének tartja magát. Támogatják az új tehetségeket, hidat építenek a nemzetközi és hazai szinten sikeres helyi márkák, a hagyományos cégek és az új vállalkozások között. Ezért a FashionTouri széles termékkínálatával minden vállalkozás számára megfelelő digitális megoldást kínálunk. (Májusi cikkünkben még többet meg tudhatsz róluk.)

Egy speciális együttműködés keretében most a budapesti divat-, design és kiskereskedelmi üzletek számára lehetőség nyílik, hogy részesei legyenek ennek a közösségnek és nemzetközi piacra lépjenek, anélkül, hogy elhagynák az országot. A Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) 4 üzlet számára biztosít csatlakozási lehetőséget. Az éves előfizetés díja 144 EUR/üzlet, amiből az első évet most a BUM vállalja támogatás formájában.

Az alapcsomag részeként az adott üzlet a felületen az alábbi lehetőségeket kapja:
- Beillesztés a vásárlási és városnéző túrába
- Interjúprofil létrehozása
- Hozzáadási lehetőség:
- Szolgáltatás ikonok
- Feltöltés:
- Logó
- 2 × fejléc (üzlet) kép
- 5 × kép a kollekcióról
- Szűrőrendszer:
- 1 × kategória: Stílus
- 1 × kategória: Preferenciák
- Hivatkozás a weboldalra
- Más vállalkozások hirdetései is megjelennek
Milyen szolgáltatásokat tartalmaz a FashionTouri, és milyen előnyökkel jár a tagság?
Online és offline jelenlét
A FashionTouri nemcsak online, hanem offline is aktív. Ezért is tűnünk ki azok közül a platformok közül, amelyek kizárólag az online térre építenek. Teljes mértékben tisztában vagyunk azzal, hogy a helyi vásárlás öröme az üzletekben történik meg igazán – hiszen csak így lehet valóban átélni egy márka élményét, amit az online vásárlás nem képes helyettesíteni. A két világ összekapcsolásával nemcsak a FashionTouri közösségét bővítjük, hogy még több potenciális vásárlót érjünk el – hanem az Önéit is, és ezzel egyidejűleg segítünk abban is, hogy márkája nagyobb láthatóságot kapjon.
Hálózatépítés és piaci elemzések
Hazai és nemzetközi gazdasági partnereinkkel, az utazási és turisztikai cégekkel, valamint a divatipar szereplőivel közösen világszintű hálózatot és együttműködési lehetőségeket építünk ki, amelyek segíthetik Önt új üzleti partnerek és kooperációk megtalálásában. A piaci elemzések a FashionTouri munkájának fontos részét képezik, hogy feltérképezzük a helyi és nemzetközi divat- és formatervezési ipar új folyamatait és trendjeit, valamint tanácsokat adjunk azok sikeres vállalati bevezetéséhez.
A tagság előnyei
Aktív FashionTouri tagként elsőként értesül a legfrissebb tartalmi és technikai fejlesztéseinkről. Segítünk Önnek abban, hogy ezeket a lehetőségeket sikeresen beépítse vállalati stratégiájába. Emellett hozzáférést biztosítunk exkluzív FashionTouri eseményekhez, melyeken kizárólag tagok vehetnek részt. Hálózatunk révén lehetőséget nyújtunk új kapcsolatok kiépítésére, valamint promóciós akciókhoz és partnervállalataink termékeihez kapcsolódó kedvezmények igénybevételére is.
Pályázat
Résztvevő üzletek köre:
- Egyedi divatüzlet (nem világmárka disztribútor)
- Designerek, egyedi design üzletek
- Kiskereskedelmi üzletek, melyek nem egy multi franchise részei
Feltétel, hogy legyen elérhető vagy offline (üzlet) vagy online formában folyamatos jelleggel. Legyen aktív részese a BUM programnak (a partnerség ingyenes).
AZ ÜZLETNEK VAGY VÁLLALKOZÁSNAK ALÁBBI PARTNER TERÜLETEINK EGYIKÉN KELL ELHELYEZKEDNIÜK:
Art&Antique Street (Falk Miksa utca), Bartók Béla Boulevard (Bartók Béla út), Fashion Street (Deák Ferenc utca), Margit-negyed (Margit körút és környéke), Király utca, Lövőház utca, Széll Kálmán tér, Egyetem tér–Kecskeméti utca, Haris köz, Hajós utca és környéke, Kultunio, Liszt Ferenc tér, Palotanegyed, Rákóczi tér és környéke, Ráday utca, Tompa utca–Ferenc tér, Pozsonyi út és környéke, I. kerületi Víziváros
Pályázat során az alábbi paraméterekkel kérjük beadni a pályázatot.
- Vállalkozás/Vállalkozó/üzlet neve
- Cím, elhelyezkedés
- Profil
- Elérhetőségek (weboldal, facebook oldal, e-mail cím, telefonszám)
- Tevékenység leírása (min. 1500 – max 3000 karakter)
- Legalább 3 fotó (min 1 MB-max 6 MB/db)
- Miért fontos a pályázó számára, hogy megjelenjen nemzetközi piacon is? (max 1500 karakter)
- BUM program tagja vagy az szeretne lenni
Pályázat benyújtásának határideje: 2025. szeptember 1.
Formája: form kitöltése és a képek megküldése az Email cím mutatása e-mail címre drive vagy más képmegosztó alkalmazás linkjének formájában.
A Form-ot ITT tudod kitölteni!
További információk:
Pályázat elbírálásának határideje: 2025. szeptember 12.
Ünnepélyes eredményhirdetés és támogatás átadása regisztráció formájában: 2025. szeptember 17.
A pályázathoz nemzetközi kommunikáció is kapcsolódik, így mind a FahionsTouri, mind a BUM felületein, valamint a BKIK felületén megjelennek a nyertesek!











