Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bevasarloutca.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el

Marketing Summit 2024 és Signature40 – beszámoló

  • 2024 szeptember 24.

A kezdetek óta részt veszünk a Marketing Summiton. Mindig jó inspirálódni és tájékozódni a trendekről mind a marketing szakmában mind a technika világában.

A Marketing Summit a szakmai és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozója, amely minden év szeptemberében kerül megrendezésre, azzal a céllal, hogy felkészítse a résztvevőket a marketing, kommunikációs, üzleti és szakmai kihívások eredményes megválaszolásán túl a technológiai megoldások eredményes implementációjára is. A Marketing Summit nem pusztán szakmai esemény és nemcsak marketingről szól! Magyarország egyik legnagyobb B2B és üzleti csúcstalálkozójának idei helyszíne a MÜPA Budapest.

Idén még nagyobb és még exkluzívabb helyszínen, még több színpadi szereplővel, nemzetközi kitekintéssel és minden eddiginél több résztvevővel együtt mutatták meg a marketingszakma üzlettámogató szerepeit. Sőt, a pazar állófogadással záródó Summit Díjátadó Est keretén belül idén összesen 5 nívós szakmai díj és lista díjazottjai vehettek át elismeréseket.

Hallgattunk előadást az adatok fontosságáról, de még inkább arról, hogy milyen fontos az adatok minősége és hogy jól használhatóak legyenek az üzleti céljaink elérésére. Volt szó arról, hogy cégen belül az egyes üzletágak között mennyire fontos a kommunikáció és hogy átfogóan kezeljük a működést és egymást támogassák az egyes szintek. Ismerkedtünk marketing technológiai megoldásokkal, melyeknek szintén alapja a jó minőségű adat és több előadásban hallottuk, hogy az AI mennyire átjárja átszövi a marketing, kommunikáció minden területét. Fontos, hogy minden rendelkezésre álló eszközt okosan és hatékonyan használjunk.

Láttunk és hallottunk külföldi példákat és láthattuk azt elhivatottságot és szakma szeretet, amivel ezen cégek képviselői rendelkeznek. Láthattunk példákat a generációs különbségekre és, hogy mennyi aspektusra kell odafigyelni attól függően milyen célcsoportnak kommunikálunk.

Megismerhettünk technológiai megoldásokat és új social trendeket, hogy hol hogyan változik a tartalomgyártás, mire érdemes figyelni, de nagy cégek jó gyakorlataiba is bepillantást nyerhettünk.

Összefoglaló videó a SUMMIT-ról!
 

 


Természetesen nem utolsó sorban, mi is érintettek voltunk az idei díjátadón, hiszen kollégánkat, Király Gabriella bevásárlóutca menedzsert jelölték a Signature40-ra. KKV kategóriában be is adta pályázatát másik 178 jelölttel, melyből 119 pályázatot értékelt a szakmai zsűri. Óriási örömünkre kolléganőnk bekerült a TOP 40-be, így elmondhatja magáról, hogy Magyarország TOP Márkamenedzserei közé tartozik. Gratulálunk neki! Alább egy rövid kis videó a díjátadóról.

Megjelent egy cikk is a nyertesekről, illetve az egész ihletettségéről, ITT olvasható!