Hogyan szerezz potenciális vásárlókat még újranyitás előtt?
A Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) feladata, hogy a főváros tematikus utcáiban lévő vállalkozásokat összefogja, segítse és népszerűsítse őket, csökkentse az ott lévő üres üzletek számát és támogassa az ott szerveződő kulturális és egyéb programokat.
Ez a pandémiás időszak mindenki számára nagy kihívást okoz. Tudjuk, hogy azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ideiglenes bezárásra kényszerültek, az enyhítést követően is számos nehézséggel kell szembenézniük. Ezekben az utcákban olyan kisvállalkozások, vendéglátóhelyek és kulturális terek működnek, amelyek már több évtizede emelik a város fényét és kedvelt turistacsalogató pontok. A jelenlegi helyzet ezért sem kedvező számukra, hiszen a külföldi látogatók száma még sokáig el fog maradni a korábbiakhoz képest.
Ezzel a 3 előadásból álló tréningsorozattal kívántunk segítséget nyújtani a vállalkozóknak abban, hogy hogyan is tudják magukat megismertetni a helyi közönséggel, hogyan építsenek ki ismét bizalmat az emberekben és hogyan tudják a gyakorlatban is sikeresen újraindítani a vállalkozásukat.
Az előadások témái és az összefoglaló videók
Hogyan tudja online eszközökkel elérni azokat, akik várhatóan az Ön célcsoportjába tartoznak? (1. előadás 2021. április 26.)
Hogyan építse ki a bizalmat és a szakmai hitelességet, online és offline? (2. előadás 2021. április 28.)
Hogyan és mit mondjon, hogy bejöjjenek az üzletébe és vásároljanak is? (3. előadás 2021. április 30.)
Köszönjük a vállalkozóknak a részvételt, Baranyai Dávidnak az előadásokat, a kommunikációs partnereknek a közreműködést és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarának a támogatást.
Résztvevők mondták az előadásokról