Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bevasarloutca.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el

Még mindig #Várunkvissza Budapest bevásárlóutcáiba

  • 2021 január 13.

Eredményesen zárult 2020. november 25-től december 24-ig tartó kampány. Több százezer emberhez jutott el az összefogás híre.

Nem futamodtak meg a vállalkozások a járványhelyzetben, Budapest öt bevásárlóutcájának összefogásával 2020-ban is egy csokorba szedték össze az általuk kínált finomságokat, termékeket, szolgáltatásokat. Az elmúlt években SlowXmas néven ismertté vált kezdeményezés reagálva a vírushelyzetre 2020-ban #Várunkvissza – Együtt a helyi vállalkozókért néven hirdette az összefogást az adventi időszakban.

#Várunkvissza elnevezésű kommunikációs kampány főszervezője, a Bevásárlóutca Menedzsment, azaz a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott BUM célja, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassa. Nem volt ez másként az adventi időszakban sem.

Habár 2020-ban SlowXmas néven aligha hirdethették meg az összefogást, nem szerették volna elengedni a vállalkozók kezét. Az összefogást hirdetve november 25-től egészen karácsonyig a www.bevasarloutca.hu oldalon naprakész információt kínáltak arról, melyik vállalkozás milyen szolgáltatásokat nyújt még ebben a nehéz helyzetben is. A nyomonkövetés, a működő üzletek kiemelt bemutatása és az összehangolt kommunikáció segített abban, hogy jelezzék, ha átmenetileg nem is mindenki a valós térben, de ahogy tudja, igyekszik termékeivel és szolgáltatásaival az igényeket kielégíteni.

Mindehhez a Falk Art&Antique Street (Falk Miksa utca), a Bartók Béla Boulevard (Bartók Béla út), a Fashion Street (Deák Ferenc utca), a KultUnio (VI. és VII. kerület multikulturális negyede) és a Ráday Soho (Ráday utca) csatlakozott több mint 100 üzlettel, akik adventi összefogása korábban már elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai díját, a Városmarketing Gyémánt Díjat a színvonalas városmarketing tevékenységért.

Bár a kampány véget ért, az összefogás koránt sem. Hiszen a bevásárló és tematikus utcák pont erről szólnak, hogy együttműködésben, támogatva egymást igyekeznek a vállalkozók túlélni és ha lehet új, innovatív ötletekkel a vásárlók, vendégek igényeit kiszolgálni. Ez így lesz 2021-ben is.

A kampány alatt elkészült 19 vállalkozói portré video egyelőre elérhető az oldalon a kampány menü pontja alatt ITT, de később is fent lesznek az oldalon, illetve a BUM youtube-csatornán is bármikor visszanézhetőek. 

Szóval kövessék nyomon ezen csodás vállalkozások életét, legyenek vendégeik, ismerjék meg egyedi termékeiket és szolgáltatásaikat.