Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bevasarloutca.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el

Élmények utcáin

  • 2018 július 02.

Budapest különleges. Egyedülálló a varázsa, tiszteletet érdemlő a tradíciója, kimeríthetetlen a szellemi és kulturális értéke, és még bennünket, itt élőket is napról napra elbűvöl a semmivel sem összehasonlítható hangulata, lüktetése, turisztikai vonzereje.

Budapest a mi városunk. Lakóként ajándék és öröm itt élni, felelős vezetőként pedig büszkeség és egyben nagy felelősség a városért dolgozni. Kollégáimmal együtt abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy budapestiként mindennap tehetünk Budapestért.

Egy város folyamatosan változik, növekszik, fejlődik. Lépést kell tartania a modern idő diktálta ütemmel, alkalmazkodnia kell az XXI. század kihívásaihoz és igényeihez. Felismerve a változás szükségességét, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Tagozata már több mint másfél évtizede foglalkozott a fővárosi bevásárló utca menedzsment létrehozásának gondolatával, hogy segítséget nyújtson a vállalkozások számára. Amikor 2013-ben megalakult a Bevásárlóutca Menedzsment, majd egy évre rá a BUM Nonprofit Kft-t, már javában zajlott a „plázák és hipermarketek forradalma”. Átalakultak a vásárlási szokások, megváltoztak a piaci viszonyok, amelynek fő szenvedői az iparral és kereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozások lettek, míg a szemmel is jól látható jelei a főváros frekventált helyein üresen álló üzlethelyiségek és kirakatok.

A BUM létjogosultsága és küldetése már az első pillanattól kezdve világos volt. Szükség volt egy olyan menedzsmentre, amely a vállalkozókat közvetlenül is tudja segíteni, hiszen egyetlen nagyváros, így Budapest sem létezhet a hagyományokra épülő, modern kiskereskedések nélkül. Az évek alatt rengeteg olyan szereplőt megszólítottunk, akik ezért a közös célért dolgoznak, akiknek hozzánk hasonlóan fontos a főváros, a kereskedelem és a turizmus fejlesztése. Ma már mindannyian látjuk az erőt és a hozzáadott értéket abban, hogy az utcák és a helyi vállalkozások minél tartalmasabb, magasabb szintű szolgáltatást nyújtsanak a látogatóknak és a vásárlóknak.

Budapesten jelenleg tizenegy egyedülálló tematikus utca és városrész található, amelyekben jól megfér egymás mellett a tradíció és az innováció, a minőség és a mennyiség, a kereskedelmi szemlélet és az emberközeli szemlélet. A BKIK és a BUM egységes arculattal, közös marketingtevékenységgel és online felületekkel, valamint közös rendezvények szervezésével segít kialakítani és erősíteni az utcák, terek hangulatát.

Ezt a küldetést, szemléletet, célt viszi tovább ez a kiadvány is, amelyben a kamara és főváros döntéshozóinak üzenetei mellett közelebbről is megismerhetik a BUM vízióját, misszióját, eredményeit és kiemelt szolgáltatásait.

Tartsanak velünk, nemcsak a kiadvány olvasása közben, hanem a mindennapokban is, hiszen ugyanabban hiszünk: Budapest különleges.

 

Antal Attila

igazgató

BUM Nonprofit Kft.