Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bevasarloutca.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el

Blog

  • összes
  • 2025
  • 2024
  • 2023
A Bevásárlóutca Menedzsment szerepe a gyakorlatorientált felsőoktatási képzésben – együttműködés a Budapesti Gazdasági Egyetemmel
A Bevásárlóutca Menedzsment szerepe a gyakorlatorientált felsőoktatási képzésben – együttműködés a Budapesti Gazdasági Egyetemmel
2025 január 23.
A Bevásárlóutca Menedzsment a kezdetek óta működik együtt Felsőoktatási Intézményekkel, (korábban Corvinus Egyetem, Metropolitan Egyetem, Óbudai Egyetem), de a leghosszabb és legszélesebb körű együttműködés a Budapesti Gazdasági Egyetemmel valósult meg.
Bevásárlóutca Menedzsment rövid bemutató
Bevásárlóutca Menedzsment rövid bemutató
2025 január 13.
Folytatjuk a BUM működését és szakmai munkáját bemutató sorozatunkat, amit egy kis rövid összefoglalóval indítunk idén.
SlowXmas Budapesten: elhivatottság a kultúra, a művészetek és lelassulás mellett
SlowXmas Budapesten: elhivatottság a kultúra, a művészetek és lelassulás mellett
2024 november 13.
A BUM működését bemutató sorozatunkban az immár hetedik alkalommal megrendezésre kerülő SlowXmas adventi eseménysorozatunkról lesz szó. Visszatekintünk a kezdetekre és megszólaltatunk pár alapító tagot is. De nézzük, hogy mi is az a SlowXmas?
Minden a rendezvény körül forog, avagy mi a BUM egyik legfontosabb tevékenysége?
Minden a rendezvény körül forog, avagy mi a BUM egyik legfontosabb tevékenysége?
2024 november 08.
A Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) egyik fő tevékenysége a rendezvények és események szervezése. Sok éves tapasztalataink alapján a rendezvényekkel lehet a legcélzottabban és legattraktívabban támogatni a bevásárló és tematikus utcák és a bennük lévő vállalkozások munkáját.
Kibérelem.hu: a Budapesten bérelhető üzlethelyiségek legnagyobb kínálata
Kibérelem.hu: a Budapesten bérelhető üzlethelyiségek legnagyobb kínálata
2024 október 30.
A Bevásárló Utca Menedzsment tevékenységét bemutató sorozatunk ezen fejezetében a Fővárossal közös projektünket, a Kibérelem.hu-t mutatjuk be. Annyit előre kell bocsátanunk, hogy ez a szolgáltatásunk némiképpen más, mint a többi. Az oldal „gazdája” Csergőffy Réka, aki marketing szakközgazdászként, korábban szerzett pénzügyi tapasztalatait is hasznosítva viszi a projektet.
BUM: hatékony segítség a KKV-k számára az a kommunikációs támogatás, amit biztosítunk!
BUM: hatékony segítség a KKV-k számára az a kommunikációs támogatás, amit biztosítunk!
2024 október 22.
Sorozatunk következő darabja a BUM által végzett sokrétű tevékenység egyik - a vállalkozók számára is hasznos - szolgáltatását mutatja be. Interjú alanyunk Kovács-Haraszti Ágnes, a BUM értékesítési menedzsere, kommunikáció-, médiatudomány szakon végzett bölcsész. Azonban nem egyszerűen „csak” értékesít, hanem sokkal többet tesz a vállalkozókért: minden tapasztalatával azon van, hogy a partnereink hasznos kommunikációs támogatást is kapjanak a BUM-tól.
BUM kulisszatitkok: a tematikus utcák pezsgő és mégis élhető lokális környezetet biztosítanak
BUM kulisszatitkok: a tematikus utcák pezsgő és mégis élhető lokális környezetet biztosítanak
2024 október 16.
Új sorozatunkban bemutatjuk, hogyan fejlődött a Bevásárlóutca Menedzsment - rövidítve BUM -, milyen sikereket ért el, milyen nehézségeket old meg és milyen jövőképet lát a vállalkozók támogatásában. Király Gabriellát kérdeztük, aki 11 éve a BUM bevásárlóutca menedzsere, közgazdász, jártas a marketing, a rendezvényszervezés és az ingatlanközvetítés területén is.
BUM kezdetek, avagy miért döntött úgy 2013-ban a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, hogy létrehozza a Bevásárlóutca Menedzsmentet?
BUM kezdetek, avagy miért döntött úgy 2013-ban a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, hogy létrehozza a Bevásárlóutca Menedzsmentet?
2024 október 09.
Új sorozatunkban bemutatjuk, hogyan fejlődött a Bevásárlóutca Menedzsment - rövidítve BUM -, milyen sikereket ért el, milyen nehézségeket old meg és milyen jövőképet lát a vállalkozók támogatásában. A BUM egyszerre módszer, egyszerre üzleti közösség, melynek célja, hogy az élhető Budapest működéséhez járuljon hozzá. Antal Attilát, a BUM vezetőjét kérdeztük.
"Az éttermek közösséget alkotnak, húzzák egymást" - Beszélgetés Kiss Zoltánnal, a Dining City Országos Étterem Hét főszervezőjével
"Az éttermek közösséget alkotnak, húzzák egymást" - Beszélgetés Kiss Zoltánnal, a Dining City Országos Étterem Hét főszervezőjével
2024 október 08.
A Dining City Országos Étterem Hetet 2011-ben rendezték meg először Magyarországon, és ma már csak nevében őrzi az eredeti időtartamot: idén ősszel már 18 napon keresztül, október 10. és 27 között látogathatjuk meg Magyarország legjobb éttermeit.
Elég nagy kunszt - a Künst Bisztróban jártunk
Elég nagy kunszt - a Künst Bisztróban jártunk
2024 szeptember 30.
Bár. Bisztró. Közösség. Így jellemzi magát a 9. kerületi Ferenc tér legújabb és valószínűleg legvidámabb helye, a Künst, ahol nem nagy kunszt jól érezni magunkat.
Fák, teraszok, közösség - új tematikus utcánk, a Tompa utca
Fák, teraszok, közösség - új tematikus utcánk, a Tompa utca
2024 szeptember 30.
Utcáink sorában a legújabb a IX. kerületi Tompa utca, ami méltán nevezhető Középső-Ferencváros sétálóutcájának, még ha hivatalosan nem is az. 2019-ben a Járókelők.hu csapata Lucy Saunders brit közlekedési és egészségügyi szakértő Healthy Streets elnevezésű koncepciójának szempontrendszere alapján a Tompa utcát találta Budapest legegészségesebb utcájának.
Térbeli formák, egyedi textúrák - Zentai Emese, a Zemse ékszerek alkotója
Térbeli formák, egyedi textúrák - Zentai Emese, a Zemse ékszerek alkotója
2024 szeptember 23.
Zentai Emese 10 évvel ezelőtt hozta létre a Zemse ékszermárkát, eleinte csak kiegészítésként grafikusi, reklámügynökségi munkája mellett. Bár ekkor még nagyon fiatal volt, és saját bevallása szerint is bele kellett érnie a vállalkozásba, tudatos márkaépítéssel és sok munkával gyorsan ismert branddé tette a Zemsét, és közben több mint 20 ékszerkollekciót is megtervezett.