facebook share

Megjelenés dátuma. 2016. január 12.

2015. november 12-én a BKIK IX. osztályának köszönhetően az a megtiszteltetés ért Bennünket, hogy részt vehettünk a 26. Országos Marketing Konferencián. Röviden szeretnénk beszámolni néhány fontos információról, ami ott elhangzott és egyben javasoljuk mindenkinek, aki számára fontos a kommunikáció és vállalkozásának ismertsége, hogy vegyen részt egy-egy ilyen konferencián, fórumon. A sok információn és hatékony megoldásokon túl, számtalan értékes kapcsolatot is szerezhet, aki elmegy ezekre az eseményekre.

014

26. Országos Marketing Konferencia alcíme: a Marketing Hősök Kora volt. Küldetésük:

“Küldetésünk (Magyar Marketing Szövetség), hogy hazánk fejlődéséhez magas színvonalon művelt marketing tevékenységgel tudjunk hozzájárulni. Célunk, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák, és hogy ez által a szakma színvonalát továbbfejlesszük. Ezen céljaink eléréséhez ad platformot a 26. Országos Marketing Konferencia, ahol a jövő marketing példaképeit, hőseit kívánjuk inspirálni, segíteni, támogatni. Minél több hős születik, annál jobban emelkedik a szakma színvonala. A marketing hősök tudják, hogy a marketinget nem lehet felületesen csinálni!” forrás: marketingkonferencia.hu

A rendezvény ezen gondolat jegyében telt és színvonalas előadásokat hallhattunk arról, miként változik a világ, a fogyasztói igények és mit kell tenni ahhoz, hogy termékünkkel, szolgáltatásunkkal versenyképesek tudjunk maradni.

Néhányat az alábbiakban megosztunk most Önökkel:

1. Fontos szerepet játszanak a videok és az animált képek (gif) a kommunikációban. Az emberek többsége szívesebben nézz meg 1-2 perces videot, mint olvas el egy hirdetést.

2. Ma már nem magát a terméket, szolgáltatást kell eladni, hanem élet érzést, élményt kell nyújtani a fogyasztóknak. Tartalom marketing.

3. Bár van még helye az offline marketing eszközöknek, azonban az online, digitális marketing egyre nagyobb teret hódit, hatékonysága nő évről évre. 2020-ra várhatóan 80% lesz a digitális média része.

4. Nyitni kell a mobil tartalmak irányába is, mivel nálunk ez a szegmens még növekvőben van. Fontos, hogy tartalmainkat mobil telefonon keresztül is elérjék!

5. Az online világban sem elegendő egy csatornát használni, legyünk jelen minél több felületen és kövessük nyomon, hogy célcsoportunk tagjai mit használnak, mire érzékenyek!

6. Ha nincs saját szakemberünk, akkor keressünk olyat, aki segít eligazodni a marketing kommunikáció világában! Bár pénzbe kerül, de egy jó szakember segítségével rövid idő alatt nagy eredményeket lehet elérni!

 

Javasoljuk, hogy vegyenek részt a soron következő eseményen, mert akár az ott hallottak, akár az ott megjelentek a későbbiekben sokat jelenthetnek Önöknek!

Magyar Marketing Fesztivál 2016. január 28.