facebook share

Megjelenés dátuma: 2016. március 9.

A november végi Forralt Bor Fesztivál szép sikert hozott, azon a szombat estén sokan érezhettük úgy, mintha „régen volna”: sok ember járt-kelt az utcában, volt közönségünk! Szerették a forralt bort, követték, ill. jól fogadták a vendéglőről vendéglőre vonuló harsány-vidám divatbemutatót és élvezték a sok helyen, sokféle hangon megszólaló élő zenét. Hálásak vagyunk az utca fesztiválját támogató Önkormányzatnak és a BUM-nak, idén azonban folytatni kívántuk ezt a pezsgést, így önerőből valósítottuk meg a februári rendezvényt.

12778920_952560698114843_7452587998979032326_o

Az utca bátor és a helyzeten változtatni akaró szereplői úgy döntöttek, hogy saját erőből, a korábbi sikerre építve február 27-én újra meghirdetik a szombat esti Ráday utcái vigasságokat. A közösen „kitalált” program szerint a disznóölés-disznótor tematikában hirdettek a résztvevők egy-egy speciális ajánlatot, ez lett volna az a bizonyos Malackodás. Az élő zene folytatandó hagyománynak tűnik, ahogy az Idegenvezetők világnapjához kötődve meghirdetett három csoport is, akiket Ráday utcai sétára invitáltunk. (Vasárnap megfejeltük egy másik – negyedik – sétával is.)

Összefoglalva elmondhatjuk, olyan vendégek tértek be, akik egyébként nem jöttek volna. Kiemelkedő sikert ért el a Rombusz-kert által meghirdetett nagy szalonnasütés, mert ugyan ők fektettek bele/kockáztattak a legtöbbet a körülmények megteremtésébe, de a jó látogatottság és még a forgalom is igazolta, hogy van értelme az utca népszerűsítésének.

Fontos feladatunknak tekintjük, hogy a megkezdett munkát közösen értékeljük, és folytassuk!

Jó, hogy megjelent a kerületi televízió, szép eredménynek könyveljük el, hogy a Hazahúzó című műsor teljes 45 percét a Ráday utcának szánta, népszerű cikket hozott rólunk a We love Budapest oldal, (http://welovebudapest.com/budapest.nevezetessegei/ebredj.mar.raday.utca)  interjút kért és kapott az érdi rádió, a programok szerepeltek a programajánló oldalak többségén és gasztro-ajánló felületeken is. Az eddigi pr-kampányok alapján elmondhatjuk, hogy már van közönség és média figyelem, amire építhetünk a jövőben is. A Facebook elérésünk napról-napra nő, az események hirdetésével többezres elérést sikerült elérnünk. Reméljük a növekvő tendencia marad, sőt egyre több embert sikerül majd a becsábítani a Ráday-ba, hiszen ITT MINDIG TÖRTÉNIK VALAMI!

9. TV felvétel és interjú a 11. perctől: https://www.youtube.com/watch?v=giSEyw6tsRs&feature=youtu.be

Néhány kép